Monday, November 3, 2008

aKu & kNgaN di sKoLah?




Ari nie tugas aku cam bese ah juz aeNy de bnde kit kene uat iaitu jumpa Pn.Norhayati Jais..Pakar VB6.huhuhuhu...menggelabah gak ah jumpe die td.fuhh...semput wa cakap lu..jmpa die untuk tnjuk proposal n projek aku tuh.besok kene jumpe lg..tp dari pandaNgan aku,die ok and ramah.ermm,lagi 1 tugas aku ari ni ialah~apply kn adik aku sekolah teknik.pening aku..zaman aku dulu xde susah cenggitu.aku suruh apply Teknik Sepang xnk lak..best pe skola aku dulu tuh.besar pon ok.sekolah baru agi.emmm,nk cite kit lah..dulu form4 & 5 aku sekolah kt Sekolah Menengah Teknik Sepang,Dengkil Selangor.kitorang 1 batch tau..huhu... banyak sangat kenangan aku kt situ.dengan khaulah,is,fana,tasha,ieka n wan...hemm..lau korang de adik2 nak sekolah teknik,aku syorkan skolah tu...hehehehe...piece!!

No comments: