Wednesday, November 5, 2008

buaT Aku T.E.R.S.E.N.Y.U.M

hermm..semalam, tugas aku di sini adalah jaga dak2 exam..lecture ganti ah tu.hehehe..best gak.dapat pengalaman tau.rase cmne rasenye sabar ngan karenah student.aku kene jaga DKE2..(Dip.Kejuruteraan Elektrik)..ari ni jaga lagi.pukul 4.15.kelas SKE2..(Sijil Kejuruteraan Electrik) hahahah...semalam,yg kelakarnye..de student tu salam siap cium tangan lagi..adoiyai..lau dorg tau lah yg aku ni sebaye diorang,mampos deh gue!!lau korang nak tau,bln depan aku habis lah praktikal kt Politeknik Port Dickson nie.banyak gak kenangan kat sini tau..ngan kak iena and kak wan yg comel...sedeh tau.dorang minggu ni lah last l.i kat sini..:'( tinggal aku sowang ler nampaknye..next year naik sem4..bersame2 balik ngan akak2 aku..x sabarnye...

No comments: